«امروز همه جوانان ما، پیروان ما، دانشجویان ما، روحانیون ما، بزرگان ما و کوچکان ما فهمیدند که سعادتشان در این است که اسلام را با بصیرت و روشن بینی و با خردمندی بفهمند و آن را به کار گیرند تا بتوانند از دشمنی ها کم کنند و این همان بسیج است؛ حقیقت بسیج یعنی این». رهبر معظم انقلاب


«امروز همه جوانان ما، پیروان ما، دانشجویان ما، روحانیون ما، بزرگان ما و کوچکان ما فهمیدند که سعادتشان در این است که اسلام را با بصیرت و روشن بینی و با خردمندی بفهمند و آن را به کار گیرند تا بتوانند از دشمنی ها کم کنند و این همان بسیج است؛ حقیقت بسیج یعنی این».

رهبر معظم انقلاب

به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در پنجم آذر 1358 به فرمان امام راحل، 29 آبان تا 6 آذر هفته بسیج نامگذاری شده است.

بسیجی از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام (رحمة الله علیه) تنها در لغتنامه و دایرة‌المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود.

بی تردید جوانان این مرز و بوم با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش های علمی و فکری خود، زمینه ی رشد و تعالی را در عرصه های بسیاری فراهم خواهند کرد.

موسسه نورالیقین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگر و ملت شریف ایران، تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال، عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را خواستار است.

مؤسسه نورالیقین

مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *