مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً (احزاب/۲۳)
عروج ملکوتی جمعی از مستشاران نظامی جبهه مقاومت توسط حمله تروریستی رژیم صیهونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به محضر امام عصر (عج)و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ملت شریف و شهیدپرور تسلیت عرض میکنیم.

کفتارهای رسانه‌ای صهیونیست‌ها این ترور را بزرگ‌ترین ترور مقامات ایرانی بعد از شهید فخری‌زاده نامیدند و به واقع نیز چنین است. شهادت دو سردار موثر ایران در محور مقاومت بر آلام ناشی از این حادثه دردناک افزود.

گذشته پرفراز و نشیب این مرز و بوم نشان داده است مردم غیور ما همیشه در برهه‌های حساس در صحنه مبارزه حاضر بوده و برای پرداخت هزینه لازم در راه رسیدن به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی آماده هستند.

مدیریت موسسه نورالیقین و بانوان ولایی این موسسه، ضمن محکوم کردن این حمله ددمنشانه، در این شبهای پرفضیلت سلام و مغفرت و درجات متعالی را برای این شهیدان سعادتمند؛ و صبر و اجر مضاعف برای خانواده‌های محترمشان و پیروزی کامل جبهه مقاومت بر استکبار جهانی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارند.

موسسه نورالیقین
مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *