باید تدابیر کارساز در باب پدافند غیرعامل را عملی کنید.     «مقام معظم رهبری دامت برکاته» همایش مقدماتی پدافند غیرعامل در آموزه‌های دینی، با سخنرانی شخصیت‌های حوزوی و کشوری در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزارشد.


باید تدابیر کارساز در باب پدافند غیرعامل را عملی کنید.     «مقام معظم رهبری دامت برکاته»

همایش مقدماتی پدافند غیرعامل در آموزه‌های دینی، با سخنرانی شخصیت‌های حوزوی و کشوری در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزارشد.

این همایش از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۱ آبان‌ماه در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار‌شد.

در این همایش آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام)، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و تعدادی از شخصیت‌های علمی به سخنرانی و ارائه مقاله پرداختند.

حجت‌الاسلام اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام تاج آبادی دبیر انجمن علمی قرآن و علوم ایران، حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا معاون فرهنگی و اطلاع رسانی موسسه دارالحدیث، حجت‌الاسلام محمدی قائم مقام و دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآن و دکتر مرادی یکی از استادان دانشگاه از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

در پایان این مراسم آیت الله المومن با سخنرانی ارزشمند خود به تبیین «قاعده نفی سبیل» و ارتباط آن با موضوع همایش پرداختند.

سرکار خانم حسینی آل مرتضی مدیر مسئول موسسه با هشت تن از مربیان موسسه در این همایش حضور یافتند.

همچنین در خلال این همایش ایشان با سرتیب دکتر جلالی ملاقات داشتند. لازم به ذکر است ایشان قول بازدید از موسسه و فعالیت های آن و در جریان قرار گرفتن مشکلات پیش روی موسسه، را دادند.

نهادهایی همچون سازمان پدافند غیرعامل کشور، استانداری قم، اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرداری قم، صدا و سیمای مرکز قم، رادیو قرآن، شبکه قرآن سیما، موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث و… در برگزاری این همایش مشارکت داشتند.

این همایش به مناسبت دوازدهمین سالگرد تأسیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به فرمان مقام معظم رهبری و گرامی داشت هفته پدافند غیرعامل تدارک دیده شده بود.

امید است موسسه نورالیقین نیز بتواند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری دامت برکاته در این جبهه گام های موثری بردارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *