31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و سال روز یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های ملت ایران در حفاظت از ارزش های ایران اسلامی و یادآور رشادت‌ها و جان بازی‌های هشت ساله ایثارگران در دفاع از این مرز و بوم است. دفاع مقدس از افتخارات ماندگار تاریخ این کشور، یاد آور ایستادگی و رشادت جوانان و عموم مردم این سرزمین است. موسسه نورالیقین همزمان با هفته دفاع مقدس، اقدام به برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور صدها نفر از بانوان قرآنی، نموده است.SONY DSC


« كسانى كه در دوران دفاع مقدس، سر از پا نشناخته در صفوف دفاع مقدس شركت مى‏‌كردند، منتظران حقيقى بودند. »

“مقام معظم رهبری”

31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و سال روز یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های ملت ایران در حفاظت از ارزش های ایران اسلامی و یادآور رشادت‌ها و جان بازی‌های هشت ساله ایثارگران در دفاع از این مرز و بوم است.

دفاع مقدس از افتخارات ماندگار تاریخ این کشور، یاد آور ایستادگی و رشادت جوانان و عموم مردم این سرزمین است.

موسسه نورالیقین همزمان با هفته دفاع مقدس، اقدام به برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور صدها نفر از بانوان قرآنی، نموده است.

در روز یکشنبه، پنجم مهر ماه، سرهنگ پاسدار ، حاج علی مالکی نژاد، با حضور در ساختمان مرکزی موسسه به مرور خاطرات تلخ و شیرین هشت سال دفاع مقدس پرداختند. ایشان همچنین بزرگترین آرمان فرزندان این مرز و بوم را دفاع هرچه محکم از مملکت اسلامی خویش دانستند.

همچنین در روز سه شنبه در جوار بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، در مراسمی که با هدف گرامی داشت نام و یاد شهدا و بزرگداشت منش ایثارگران جنگ تحمیلی در ساعت 14 الی 16 برگزار شد، حجه الاسلام نائبی به ایراد سخنرانی پرداختند.

ایشان انگیزه سربازان و جان برکفان ایران اسلامی را دفاع از وجب به وجب خاک میهن اسلامی دانستند زیرا تمامی آنان به آینده ای روشن چشم دوخته اند و حال این وظیفه ما است که از این غیرت های پاک نهفته در این خاک پاسداری و دفاع کنیم.

امید است با حضور همیشگی خود در صحنه و الگوگیری از سیره عملی شهدا بتوانیم قطره ای از دِین خود را به امام ، شهدا و رهبر عظیم الشان ادا نماییم.

مؤسسه نورالیقین

مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *