«اگر میخواهید کارتان برکت پیدا کند به خانواده شهدا سر بزنید»(شهید مصطفی صدر زاده)

فاجعه شهادت سردار علی آقازاده نژاد که توسط رژیم غاصب صهیونیستی صورت گرفت واقعه ای بس غم انگیز بود و سعادت دیدار با خانواده شهید برایمان حاصل شد. انشاالله پروردگار بزرگ روح پاک ایشان را با حضرت اباعبدالله ع و یارانش محشور و به خانواده شهید صبر جمیل عنایت فرماید.

بدین ترتیب مدیر و هیئت مدیره موسسه نورالیقین در روز چهارشنبه مورخ ۱۱/ ۱۱/ ۱۴۰۲ بعد از نماز مغرب با خانواده محترم شهید دیدار کردند.
این خانواده محترم ۲ شهید و یک جانباز ۷۰ درصد تقدیم انقلاب کرده اند؛شهید عباس آقازاده در دفاع مقدس به شهادت رسیدند و سردار علی آقازاده نژاد در روزهای اخیر در سوریه به دست صهیونیست‌های اسرائیلی به شهادت رسیدند.


فرزند دیگر، جناب آقای محمدرضا آقازاده نژاد هم جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی هستند و یکی از چشمهایشان را از دست دادند.
در این دیدار ابتدا از فداکاری و‌ صبر و استقامت خانواده شهید تجلیل شد و سپس مادر شهیدان آقازاده نژاد درباره خصوصیات اخلاقی پسرشان علی آقا با صلابت زینبی صحبت کردند. ایشان گفتند: علی آقا بسیار مهربان و خوش اخلاق و خانواده دوست بودند. بسیار به والدینشان احترام می گذاشتند و احسان می کردند.
هر وقت به ایران می آمدند دائم به پدر و مادرشان سر می‌زدند و می گفتند باید زمانهای نبودنم را جبران کنم.
در ادامه یکی از خواهران شهید درباره اخلاق خوب ایشان و توصیه های ایشان درباره مطالعه و تلاش برای کسب بصیرت صحبت کردند.

استاد آل مرتضی، مدیر موسسه نورالیقین به خانواده شهید در خطاب به خانواده محترم شهید نکاتی را بیان داشتند:


تهنیت:

ایشان در کنار تسلیت عرض تبریک و تهنیت داشتند چرا که حضرت امام سجاد ع خطاب به ابن زیاد در کوفه فرمودند: “أَبِالْقَتْلِ تُهَدِّدُني يَابْنَ زِياد، أَما عَلِمْتَ أَنَّ الْقَتْلَ لَنا عادَةٌ وَ كَرامَتَنَا الشَّهادَةُ”

جهاد:

شهید عزیز در حال جهاد بودند و امام على عليه السلام می‌فرمایند :همانا جهاد يكى از درهاى بهشت است كه خداوند آن را براى اولياى خاص خود گشوده است. جهاد جامه تقوى و زره استوار خداوند و سپر محكم اوست.

سستی:

ایشان بیان داشتند حضرت آقا خون شهیدان را تضمین‌کننده ثبات انقلاب دانسته و فرمودند امروز نیز شهیدان ما را در مسیر انقلاب نگه داشته‌اند و هر زمانی که مقداری احساس سستی می‌شود، نام و یا حرکت و یا شهادت یک شهید، موجب تجدید قوای ملت می‌شود.لذا شهدا سرمایه های انقلابند.

در پایان نیز همسر ایشان درباره توصیه های شهید به فرزندانشان درباره مطالعه کتب مذهبی، تاریخی و عقیدتی و هم چنین دلسوزیهای ایشان به خاطر فقر مردم سوریه سخن گفتند.

اعضای حاضر در این دیدار، صلابت شهید بزرگوار را همچون نگینی جاودان در ذهن و قلب مردم دانسته و پاسداری از آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را اهدافی دانستند که برای نیل به آن باید تلاش بسیار صورت پذیرد.

مؤسسه نورالیقین

مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *