همایش مشترک مدیران موسسات قرآنی و اتحادیه تشکل های قرآنی در قم


همایش مدیران موسسات قرآنی و اتحادیه تشکل‌های قرآنی قم روز پنج شنبه 17 دی ‌ماه با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد.

این همایش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش‌های اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در خیابان ساحلی برگزار و به تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های این معاونت پرداخته شد.

در این همایش که تنی چند از مسئولان موسسه نورالیقین نیز حضور داشتند صدور مجوز، بیمه فعالان قرآنی، تشریح حمایت‌ها و دیگر برنامه‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بحث و تبیین قرار گرفت. همچنین با توجه به حضور اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان قم و حبیب‌الله عزیزی رئیس هیئت مدیره این مرکز در این همایش، چگونگی عضوگیری اتحادیه تشکل‌های قرآنی نیز در این نشست بیان گردید.

این برنامه با هدف هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی برای هر چه فعال ‌تر شدن این موسسات در قم و جلوگیری از پراکندگی فعالیت‌ها و تخصصی‌ تر شدن برنامه‌های آنان بود.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز حضور داشته و به ارائه گزارش از روند فعالیت‌های قرآنی استان پرداختند.همچنین صحبت های برخی از بزرگان عرصه تفسیر از جمله دکتر میر باقری بر غنای این جلسه افزود.

موسسه نورالیقین

مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *