بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

مژده ی  کم شدن فاصله ها آمده است

خبر آمد که بهار دل ما آمده است


باز از عرش خداوند ندا آمده است
بندگان ماه خدا، ماه خدا آمده است


اسم رحمان و رحیم آمد و در وا شده است
درد عصیان مرا خویش مداوا شده است

خدایا! رمضان است و بهار قرآن با روزها و شب هایی آمیخته به نور. به هر برزن و کویی که روانه شویم می توانیم از نغمه ی دل انگیز آیه آیه ی کتابت مسحور شویم. رمضان است و همه جا عشق باریده و زمزمه ی آیات تو تا نهان خانه ی همه ی شیفتگان تو به گوش می رسد. بار الها تو مهربان ترینی، پس امید آن دارم که غبارِ غم از چهره ی اندوه آلودِ ما نیز برچینی.

امروز در آستانه مبارک ماه فضل و رحمت، مراسم افتتاحیه ویژه برنامه ماه رمضان، در حسینیه شهدا با حضور قریب به هزار نفر از قرآن پژوهان موسسه نورالیقین و عموم اقشار مردم بر گزار شد.

در این مراسم استاد مائده حسینی آل مرتضی (المومن) ضمن یادآوری پیام ماه رمضان سال گذشته شامل مفاهیم سبل السلام و حجب النور، پیام ویژه این ماه مبارک را در سال جاری بررسی حسن فاعلی و حسن فعلی عنوان کردند. ایشان بعد از تبیین این پیام متذکر شدند تدبر در قرآن و پیاده نمودن فرامین آن در عصر حاضر تنها راه نجات بشر است. ایشان سپس به مدت دو ساعت به مباحث تفسیری پرداختند.

بعد از برنامه تفسیر قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز صورت گرفت و سپس نماز جماعت با حضور گرم بانوان بر پا بود.

امید است موسسه نورالیقین، شاهد حضور پر رنگ بانوان گرامی به هدف تدبر و تعمق هر چه بیشتر در قرآن، باشد و رضایت حضرت ولی عصر را جلب نماید.

موسسه  نورالیقین

مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *