همزمان با روز بیست و یکم از ایام الله دهه مبارک فجر مراسم جشن بزرگ انقلاب با حضور پرشور صدها بانوی قرآنی در موسسه نورالیقین برگزار شد. این مراسم با قرائت قرآن و حدیث شریف کساء آغاز گردید.


همزمان با روز بیست و یکم از ایام الله دهه مبارک فجر مراسم جشن بزرگ انقلاب با حضور پرشور صدها بانوی قرآنی در موسسه نورالیقین برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن و حدیث شریف کساء آغاز گردید.

در این جمع قرآنی سرهنگ جانباز جناب آقای مالکی نژاد،حضور یافتند.ایشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدایت‌های امام‌ راحل و جان فشانی‌های شهدا به دست آمده، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای مدافع حرم، اظهارداشتند باید هر انچه در توان داریم برای حفظ آرمان های امام و انقلاب به کار گیریم.

همچنین درادامه جناب آقای کفیل کارشناس خبره مهدویت، ضمن ادامه مباحث مهدویت با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، مشارکت مردم در جشن انقلاب و حضور در صحنه راهپیمایی 22 بهمن را مصداق شکر عملی دانستند.

لازم به ذکر است این مراسم با برنامه هایی از قبیل قرائت دکلمه، اجرای مسابقه و پخش کلیپ با مضامین انقلابی همراه بود.

در این مراسم با اهداء جوائز، از نفرات برگزیده مسابقه کتاب خوانی، در دو قالب آزمون و پژوهش با موضوع ولایت فقیه تقدیر به عمل آمد.شایان ذکر است به نفرات برگزیده جوایزی چون سفر زیارتی مشهد مقدس و دیگر جوایز اهدا گردید.

در بخش پایانی این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی با حضور در موسسه قرآنی نورالیقین،ضمن تقدیر از مجاهدت ها و تلاش بی وقفه این مرکز در نشر و آموزش مفاهیم و معارف قرآنی تاکید کردند، به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که از نزدیک فعالیت های این مرکز را رصد می کنم معتقدم این مرکز یکی از ارزشمندترین موسسات قرآنی ماست که در مسیر ارزش های انقلابی و اسلامی حرکت می کند و شهروندان قمی می توانند از ارائه خدمات این مرکز قرآنی بهره مند باشند و امیدواریم که تلاش ها و مجاهدت هایی که در مسیر قرآن کریم صورت می گیرد تداوم داشته باشد.

به علاوه ایشان تاکید نمودند ولایت جز لاینفک یک جامعه اسلامی است و هیچ انقلابی بدون یک ولایت آگاهانه، بدون رهبری واحد و یک فقیه واجد الشرایط به پیروزی نمی رسد، همه انقلاب ها در مرحله هیجان های مبارزات پیروزند اما درمرحله نظام سازی با مشکل روبرو هستند، چرا که از رهبری عالم و بصیر و شجاع دینی بی بهره هستند و ما این نعمت را قدر می دانیم و امیدواریم که با حضور خوب مردم در حماسه ٢٢ بهمن، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، عزت و عظمت این ملت بار دیگر به جهانیان اثبات شود.

موسسه نورالیقین

مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *