در راستای نهادینه کردن فرهنگ عاشورا، مؤسسه نورالیقین سال‌هاست که در عرصه‌های فرهنگی مشغول فعالیت می‌باشد. امروز هم مصادف با 13 آذر ماه 1395 آزمونی با شرکت بیش از 250 بانوی قرآنی برگزار شد. منبع این آزمون کتاب خطبه‌ های امام حسین (علیه السلام) است که با تلاش سرکار خانم آل مرتضی و گروه پژوهش مؤسسه نورالیقین در سال 1395 منتشر گردید.SONY DSC


در راستای نهادینه کردن فرهنگ عاشورا، مؤسسه نورالیقین سال‌هاست که در عرصه‌های فرهنگی مشغول فعالیت می‌باشد. امروز هم مصادف با 13 آذر ماه 1395 آزمونی با شرکت بیش از 250 بانوی قرآنی برگزار شد. منبع این آزمون کتاب خطبه‌ های امام حسین (علیه السلام) است که با تلاش سرکار خانم آل مرتضی و گروه پژوهش مؤسسه نورالیقین در سال 1395 منتشر گردید.

لازم به ذکر است که جهت تشویق هر چه بیشتر قرآن پژوهان در برگزاری باشکوه‌تر این مسابقه به برندگان جوایز نفیسی از جمله: سفر به عتبات تعلق می گیرد.
امید است که با ترویج فرهنگ کتاب خوانی به خصوص در عرصه های مذهبی ضمن افزایش بصیرت دینی – سیاسی با آموزه های دینی با ثبات قدم بیشتر در راه امام حسین (علیه السلام) گام برداریم و مظلومیت شیعیان در سراسر جهان را فریاد بزنیم.

مؤسسه نورالیقین

مرکز آموزش تفسیر و علوم قرآن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *