برگزاری اردو، از جمله برنامه های مفرح و متنوع «موسسه قرآن و عترت نورالیقین» است که طی آن قرآن پژوهان در فضایی متفاوت از کلاس در کنار یکدیگر حضور یافته و جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف خود به بحث و تبادل نظر می پردازند. این اردوها با برنامه زمانی متنوع در برنامه موسسه گنجانیده شده است. از جمله اردو های برگزار شده در روزهای پایانی تابستان اردوی زیارتی- سیاحتی مسئولان به مرقد مطهر امام راحل -رحمة الله علیه- و آستان مبارک حضرت عبدالعظیم حسنی -علیه السلام-* می باشد.


برگزاری اردو، از جمله برنامه های مفرح و متنوع «موسسه قرآن و عترت نورالیقین» است که طی آن قرآن پژوهان در فضایی متفاوت از کلاس در کنار یکدیگر حضور یافته و جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف خود به بحث و تبادل نظر می پردازند.

این اردوها با برنامه زمانی متنوع در برنامه موسسه گنجانیده شده است. از جمله اردو های برگزار شده در روزهای پایانی تابستان اردوی زیارتی- سیاحتی مسئولان به مرقد مطهر امام راحل -رحمة الله علیه- و آستان مبارک حضرت عبدالعظیم حسنی -علیه السلام-* می باشد.

در روز شنبه 7/6/94 بیش از 40 نفر از مسئولان موسسه نورالیقین به همراه استاد محترم در این اردو شرکت نمودند.

این عزیزان در ابتدا با حضور در حرم مطهر امام راحل -رحمة الله علیه- با آرمان‌های رهبر کبیر ایران، پیمان مجدد بسته و پس از قرائت دعا و نیایش به سمت حرم عبدالعظیم حسنی -علیه السلام- رهسپار شدند.

در آن مکان مقدس نیز با قرائت زیارت و ادعیه وارده، لحظات به یادماندنی را در دفتر خاطرات با دوستان رقم زدند.

گفتنی است هدف از برگزاری این اردو تقویت باورهای عمیق قرآن پژوهان و همچنین زیارت دسته جمعی و پرورش عقاید مثبت دینی بوده است. لازم به ذکر است چنین برنامه هایی علاوه بر اهمیت دادن به مسائل اعتقادی می تواند سبب ارتقای آموزش های فرهنگی و ایجاد همدلی و اتحاد بین مسئولان قرآنی شود.

زهرا سلامی

مؤسسه نورالیقین

مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *