ماه نو، آمدی و چشم همگان بر جمالت روشن شد. ليک خوان نعمت بسته و ما مانديم و كوله باری از حسرت و افسوس. آری رمضان پركشيد و در افق از نظرها پنهان گشت. ماه رحمت تمام شد و درب های جنت باردگر بسته. خوشا به حال آنان كه قدرش را با شب های قدر گره زده و با چنگ زدن بر آن خويش را از خاک به افلاک رسانيدند. ماه نو، آمدی و با ديدنت دل هوای هلال ابروی يار را نمود. ای كاش دو انتظار در هم عجين شده و جمال ماه فاطمه را نيز به تماشا می نشستيم. نمی دانم، نمی دانم يوسف زهرا دعای سحرش را در كجا زمزمه نمود. كاش می دانستم گل نرگس كدامين محفل الغوث الغوث گويان را با قدومش معطر نمود و كجا روزه‌هايش را افطار كرد.


ماه نو، آمدی و چشم همگان بر جمالت روشن شد. ليک خوان نعمت بسته و ما مانديم و كوله باری از حسرت و افسوس. آری رمضان پركشيد و در افق از نظرها پنهان گشت. ماه رحمت تمام شد و درب های جنت باردگر بسته. خوشا به حال آنان كه قدرش را با شب های قدر گره زده و با چنگ زدن بر آن خويش را از خاک به افلاک رسانيدند.

ماه نو، آمدی و با ديدنت دل هوای هلال ابروی يار را نمود. ای كاش دو انتظار در هم عجين شده و جمال ماه فاطمه را نيز به تماشا می نشستيم. نمی دانم، نمی دانم يوسف زهرا دعای سحرش را در كجا زمزمه نمود. كاش می دانستم گل نرگس كدامين محفل الغوث الغوث گويان را با قدومش معطر نمود و كجا روزه‌هايش را افطار كرد.

اشك چشمهايمان را می زداييم به اميدی كه عيد آينده پشت سر مولايمان به نماز بايستيم. *


به شکرانه حضور شما سروران گرامی در طول این ماه مبارک، افتخار داشتیم در روز پنج شنبه 25 تیر ماه مصادف با 29 رمضان المبارک میزبان قرآن پژوهان گرامی در مراسم اختتامیه باشیم.

این مراسم هم چون روز های دیگر با درس تفسیر استاد حسینی آل مرتضی (المومن)، آغاز شد. سپس با حضور میهمانان گران قدر با برنامه های ویژه ادامه یافت.

این مراسم پس از اجرای تواشیحی دلنشین با سخنرانی جناب آقای دکتر همتی استاندار محترم ادامه یافت. ایشان ضمن عرض خسته نباشید به مدیر مسئول و دست اندر کاران موسسه نورالیقین بر ارزش های قرآنی تاکید کردند. ایشان راه مصون ماندن از تهاجمات فرهنگی و دور ماندن از ابتذال فرهنگ غرب را تکیه به قرآن و پیاده کرده فرهنگ قرآنی دانستند.

حضور دکتر همتی استاندار محترم و هیئت همراه ایشان

 همچنین حضور آیت الله آشتیانی نماینده محبوب و محترم مجلس در این همایش با شکوه

و حضور حجة الاسلام والمسلمین شفیعی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

شخصیت برگزیده قرآنی، حافظ روشندل استاد دباغ نیز دقایقی را، با برنامه پرسش و پاسخ قرآنی، در این مراسم حضور داشتند.

سپس در ادامه، مراسم اهداء جوایز به حافظان قرآنی و برگزیدگان آزمون تفسیر و قرائت انجام شد.

 عزیزان بسیاری از سراسر استان، زینت بخش این محفل قرآنی بودند. ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، صبر ایشان را قدر نهاده و ثبات قدوم آنها را در راه فراگیری قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی از درگاه حضرت حق خواستاریم. اقامه نماز  و پس از آن دعای وداع با ماه مبارک رمضان پایان بخش این محفل قرآنی بود.

از میهمانان و مسئولان گران قدری که دعوت ما را  پذیرفتند  و ما را مشمول حمایت های معنوی خود نمودند، تقدیر و تشکر می شود.


–    آیت الله آشتیانی نماینده محبوب و محترم مجلس

–     دکتر همتی استاندار محترم

–    حجة الاسلام والمسلمین شفیعی مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

–    مسئولان محترم سپاه

–    مدیر کل امور بانوان  در استانداری

–    مدیر دانشگاه فرهنگیان

–    اساتید و مدیران قرآنی

مؤسسه نورالیقین

مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *