آزمون های تفسیر موضوعی و ترتیبی قرآن کریم و تفسیر سوره یس با حضور پر رنگ بانوان قرآن پژوه ،صبح امروز در موسسه نورالیقین برگزار شد.در ابتدا آزمون تفسیر موضوعی و ترتیبی و سپس آزمون تفسیر سوره یس برگزار گردید.در این دو آزمون نزدیک به 400 نفر شرکت کننده حضور داشتند.لازم به ذکر است نتایج این آزمون ها بزودی اعلام خواهد شد. جوایز نفرات برتر شامل کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات و کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس می باشد.


مؤسسسه نورالیقین 18 سال متمادی است که مراسم با شکوه تفسیر ترتیبی و موضوعی قرآن کریم را در ماه مبارک رمضان برگزار می نماید.

در این مراسم با شکوه با حضور صدها قرآن پژوه، روزانه دو ساعت تفسیر ترتیبی و موضوعی توسط استاد حوزه سرکار خانم آل مرتضی بیان می‌شود و سپس یک جزء قرآن کریم توسط قاریان ممتاز استان قم تلاوت می گردد.

در ضمنِ این همایش قرآنی، گروه تدوین مؤسسه، از بیانات استاد به تهیه کتاب تفسیر ترتیبی و موضوعی کل قرآن کریم اقدام می‌کند. پس از ماه مبارک رمضان کتاب مورد نظر، چاپ شده و در اختیار قرآن پژوهان قرار می گیرد و سپس به مدت یک ماه بیانات استاد به صورت فشرده توسط مربیان شعب تکرار می شود تا قرآن پژوهان با تسلط کامل بر تفسیر، در آزمون شرکت کنند.

هر ساله، آزمونی با حضور فعال و با شکوه خواهران برگزار می‌گردد و به نفرات برتر، جوایز ارزنده‌ای همچون سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و … اعطا می گردد.

لازم به ذکر است، در تاریخ 1394/6/25 تعداد 500 نفر از بانوان قرآن پژوه در این آزمون شرکت نمودند و در بین شرکت کنندگان، نونهالان 11 و 12 ساله با شور و اشتیاق به جمع قرآن پژوهان پیوسته بودند.

موسسه نورالیقین

مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *