مقام معظم رهبری دامت برکاته:

«دنیای اسلام سوالات زیادی دارد و جان باختن هزاران نفر در این حادثه مسئله کوچکی نیست. بنابراین جهان اسلام باید بر این مسئله فکر کنند.»

موسسه نورالیقین به مناسبت گذشت بیش از چهل غروب غم انگیز از وداع ابدی مسافران حرم امن الهی در منا، برنامه یاد بودی برگزار نمود.

این مراسم صبح روز شنبه 16 آبان با حضور صدها بانوی قرآنی و حضور جمعی از خانواده های جانباختگان این فاجعه دردناک از جمله فرزندان شهید آیت الله مؤیدی قمی، برگزار گردید.

این برنامه پس از تلاوت قرآن مجید، با سخنرانی حجة الاسلام و المسلمین شرفی (مربی بصیرت بسیج) دنبال شد. ایشان ضمن تبیین ماهیت و اهداف اسلام امریکایی و تشیع انگلیسی مواضع آل سعود را نزدیک به شیطان بزرگ دانسته و ایراد نمودند: “مبتکران جهان می خواهند اذهان را از عمق این فاجعه عظیم منحرف کنند.” ایشان با نمایش کلیپی مستند مربوط به این فجایع ابعاد آن را مورد بررسی قرار دادند.

حاج آقای ولی با مداحی تاثیر گذار فضای معنوی خاصی به مجلس بخشیدند. در آخر حجة الاسلام و المسلمین شفیعی (مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی) که به همراهی جناب آقای جلیلی در این مراسم حضور داشتند، سخنرانی کوتاهی ایراد نموده و جنایات آل سعود را محکوم کردند.

SONY DSC

در این مراسم پیگیری حقوقی این جنایت بزرگ و لزوم شفاف سازی ابعاد آن از طریق نهادهای ملی و بین المللی مورد تاکید قرار گرفت و همچنین رحمت و مغفرت، برای جانباختگان و صبر جزیل برای بازماندگان را از درگاه احدیت درخواست شد.

مؤسسه نورالیقین

مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *